دانلود نرم افزار دریم‌ویور

طراحی حرفه ای وب سایت با نرم افزار دریم ویور CS6

Adobe Dreamweaver CS6 12.0 build 5808

Adobe Dreamweaver یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای طراحی و ساخت سایت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی از شهرت جهانی برخوردار است.

با این برنامه شما می توانید به آسانی یک سایت بسازید. در واقع این نرم افزار متشکل از ابزارهای متنوع طراحی سایت می باشد که توسط آنها میتوان اقدام به طراحی قسمت های مختلف صفحات یک سایت نمود. افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ها کار می کنند به راحتی می توانند با کد نویسی در محیط این برنامه اقدام به ساخت سایت مورد نظرشان کنند. همچنین افرادی که تخصص چندانی با برنامه نویسی وب ندارند نیز می توانند از این برنامه برای طراحی سایت ها استفاده کنند زیرا این نرم افزار دارای بخشی است که شما بدون کد نویسی نیز میتوانید اقدام به طراحی قسمت های مختلف سایت مورد نظرتان کنید.

این برنامه از زبان های مختلف برنامه نویسی وب نظیر HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion, ASP, ASP.NET پشتیبانی می کند و با ارائه محیطی کاملآ حرفه ای برای کد نویسی به کاربران این امکان را می دهد که به آسانی اقدام به نوشتن کدهای مورد نظرشان برای ساخت سایت کنند.

حجم کل 284 مگابابایت

فایل به  تکه های 50 مگابایتیتقسیم شده است تا دانلود آن برای دوستانی که اینترنت سرعت پایین دارند راحت تر باشد.

توجه کنید که ابتدا تمام 6 قسمت را دانلود کرده ، یکجا گذاشته و سپس اولین قسمت آن را از حالت فشرده خارج کنید.

 

بیان دیدگاه